Piegādes
🟢Jaunajām māmiņām, grūtniecēm, cilvēkiem gados un cilvēkiem ar kustību traucējumiem iepriekš vienojoties, preci piegādājam līdz durvīm - lūdzu pierakstiet komentāru pasūtījumam par šo nepieciešamību!
🟢Precei izbraucot no noliktavas Jūs e-pastā saņemsiet automātisku piegādes pavadzīmi. Šoferis ir ceļā - gaidiet zvanu!
DPD kurjeri par piegādi informē ar SMS
🟢Piegādi RĪGĀ veicam dienas pirmajā pusē - aptuvenais laiks no 8:00 - 13:00
🟢Ja vēlaties pasūtījumu saņemt citā dienā, nevis tuvākajā pēc grafika, lūdzu pierakstiet to komentārā pie pasūtījuma. Pretējā gadījumā mēs pasūtījumu nosūtam tuvākajā piegādes dienā. t.i. - Ja pasūtījums ir saņemts līdz 17:00, tas tiek nosūtīts komplektēšanai, lai nākamajā rītā dotos ceļā.
🟢Ja vēlies preci saņemt mūsu noliktavā, norādi to komentārā pie pasūtījuma, pierakstot arī preces izņemšanas datumu. Pasūtījums būs sagatavots izņemšanai norādītajā dienā no pl.9:00 Buļļu ielā 45, Augļu serviss noliktavā.
*(arī uz šiem pasūtījumiem attiecas 30 Eur minimālās summas nosacījums)
Piegādes grafiks:
Piegāde katru dienu (izņemot svētdienu) |
Piegāde no otrdienas - piektdienai (katru dienu) ar DPD kurjeru |
Piegāde pirmdienās, trešdienās, piektdienās:
|
Piegāde otrdienās, ceturtdienās, sestdienās:
|
||
Aloja |
Madona |
Ādaži, Ainaži, Bēne |
Ainaži |
||
Rīga |
Mārupē |
Aglona |
Malta |
Carnikava |
Aizkraukle |
Babīte |
Milzkalne |
Aizpute |
Mazsalaca |
Garciems |
Bauska |
Baldone |
|
Alūksne |
Melnsils |
Kadaga |
Vecumnieki |
Bigauņciems |
|
Balvi |
Mērsrags |
Saulkrasti |
Iecava |
Bolderāja |
Ogre |
Brocēni |
Naujene |
Zvejniekciems |
Jaunjelgava |
Dobele |
Olaine |
Cesvaine |
Pāvilosta |
Ērgļi |
Koknese |
Ikšķile |
Ozolnieki |
Cēsis |
Preiļi |
Mālpils |
Madliena |
Engure |
Piņķi |
Daugavpils |
Rēzekne |
Ragana, Inčukalns |
Salacgrīva |
Jaunpils |
Ragaciems |
Dundaga |
Rubene |
Ropaži |
Skrīveri |
Jelgava |
Stopiņi |
Durbe |
Roja |
Sunīši |
Suntaži |
Jūrmala |
Salaspils |
Dricāni |
Rūjena |
Vangaži |
Tūja |
Krimulda |
Smārde |
Grobiņa |
Sabile |
Līgatne |
Valle |
Ragana |
Tukums |
Gulbene |
Saldus |
Sigulda |
Nītaure |
Murjāņi |
Kauguri |
Jaunpiebalga |
Skrunda |
Augšlīgatne |
|
Klapkalnciems |
Ķemeri |
Kandava |
Smiltene |
Auce |
|
Ķegums |
|
Kārsava |
Straupe |
Bēne |
|
Ķekava |
|
Kuldīga |
Talsi |
Kroņauce |
|
Lapmežciems |
|
Kocēni |
Taurene |
Gauja |
|
Lielvārde |
|
Kolka |
Valka |
|
|
|
Liepāja |
Valmiera |
|
|
|
|
|
Liezere |
Vecpiebalga |
Ieriķi |
|
|
|
Limbaži |
Ventspils |
|
|
|
|
Līvāni |
Varakļāni |
|
|
|
|
Ludza |
Viļāni |
|
|
Ja Jūsu dzīvesvieta nav augstāk minētajā sarakstā, mēs piegādi nodrošinām ar DPD kurjeru (visur Latvijā)
🟢Lai saņemtu pasūtījumu pilnā apmērā nākamajā dienā (saskaņā ar grafiku), tas ir jānosūta līdz plkst. 15.00!
Piegāde ar DPD kurjeru aizņem 2 dienas (sestdien, svētdien un pirmdien piegādes ar DPD nav). Arī svētku datumos ir izmaiņas DPD
Nepiegādāta prece:
🟢Ja Jums nav piegādāta kāda no pasūtītajām pozīcijām un tā nav arī preču pavadzīmē, naudas starpība tiek atgriezta automātiski kontā 5-7 darba dienu laikā.
Pretenzijas par kvalitāti:
Ņemot vērā produktu īso derīgumu termiņu un to jūtīgumu uz glabāšanas apstākļiem, pretenzijas tiek pieņemtas 24H laikā no piegādes brīža.
✔️ Pretenzijas jāpiesaka zvanot uz +371 67609777 (poga 4)
✔️Ja piegādes procesā prece ir bojāta, vai bojājums atklājas augļu iekšpusē, lūdzu nosūtīt informāciju un foto uz info@augluserviss.lv, lai varam kompensēt šādas preces piegādi - mēs uzņemamies atbildību par to, ko piegādājam un vēlamies redzēt apmierinātus pircējus.
Sīkdatnes
Kas ir sīkdatnes?
Sīkdatne ir tīmekļa servera nosūtīta neliela teksta virkne klientam (parasti tīmekļa pārlūkprogrammai), kura tiek saglabāta lietotāja datorā kā parasta datne. Ar tās palīdzību serveris var identificēt un atcerēties lietotāju, pārbaudot klienta atsūtīto sīkdatni.
Kādas sīkdatnes mēs izmantojam?
e.augluserviss.lv lapā tiek izmantoti gan būtiskie sīkfaili (nodrošinot tīmekļa vietnes darbību vai atvieglojot vietnes izmantošanu), piemēram, filtrēšanas iestatījumi vai pierakstīšanās atgādinājums, kā arī analītiskās sīkdatnes. e.augluserviss.lv lapā izmanto Google Analytics sīkfailus. Tie tiek reģistrēti, kad e.augluserviss.lv lapā izmanto Google Analytics - Google, Inc. (turpmāk tekstā - Google) piedāvāto tīmekļa analīzes pakalpojumu, kas palīdz analizēt, kā tiek izmantota šī vietne. Iepriekš minētie analītikas sīkfaili ļauj mums noteikt un skaitīt apmeklētāju skaitu un redzēt, kā apmeklētāji pārvietojas tīmekļa vietnē tās lietošanas laikā. Tādējādi šo informāciju var izmantot profilēšanas nolūkos. Tas mums palīdz uzlabot vietnes darbību, piemēram, nodrošinot to, ka lietotāji viegli atradīs to, ko viņi meklē. Sīkdatnēs saņemtā informācija par šīs vietnes izmantošanu ir standarta informācija par lietotāja iestatījumiem, un Google to pārsūta un glabā ka anonīmu informāciju par vietnes apmeklētāja darbībām. e.augluserviss.lv veikals neizmantos un neļaus nevienai trešai pusei izmantot statistiskās analīzes rīku, lai izsekotu vai savāktu jebkādu informāciju, kas ļauj identificēt šīs vietnes apmeklētājus. Google var nodot informāciju, ko Google Analytics savākusi trešajām personām, kā to paredz likums, vai ja šīs trešās puses apstrādā informāciju Google vārdā. Saskaņā ar Google Analytics pakalpojuma noteikumiem un nosacījumiem Google nesaista Jūsu IP adresi ar jebkādu citu Google rīcībā esošu informāciju.
Sīkdatņu dzēšana
Lai dzēstu sīkdatnes un vairāk uzzinātu par tām, lasiet šeit – www.aboutcookies.org. Tomēr ņemiet vērā, ka gadījumā, ja Jūs atteiksieties vai izslēgsiet, vai dzēsīsiet sīkdatnes, dažas vietnes funkcionalitātes var tikt zaudētas.
Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi e.augluserviss.lv interneta veikalā
- Vispārējie nosacījumi
1.1. Šie preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi (turpmāk – „Noteikumi”) paredz vispārējos LietasMD interneta veikala e.augluserviss.lv (turpmāk – „eVeikals”) nosacījumus. Noteikumi ir piemērojami, ja Pircējs izvēlas, pasūta un iegādājas eVeikals piedāvātās preces vai jebkādā citā veidā izmanto eVeikals sniegtos pakalpojumus.
1.2. eVeikals ir mazumtirdzniecības interneta veikals, kas ir orientēts uz patērētājiem, kuri iegādājas preces personisko, ģimenes, mājsaimniecības vajadzībām jeb nolūkam, kas nav saistīts ar to saimniecisko vai profesionālo darbību.
1.3. eVeikals preču tirdzniecību organizē, pilda un ar to saistītos pakalpojumus Pircējam sniedz SIA „Lietas MD”, juridiskā adrese: Ainažu iela 20, Saulkrasti, LV-2160, Latvija, reģistrācijas nr.: 40003592976, PVN maksātāja kods LV40003592976 (turpmāk – „Pārdevējs”). eVeikalā tiek pārdotas Pārdevējam īpašumā esošas preces.
1.4. Par Pircējiem šajos Noteikumos ir uzskatāmas personas, kuras iepērkas eVeikalā vai izmanto citus eVeikala pakalpojumus. Izmantot eVeikala un tajā iepirkties ir tiesības (a) rīcībspējīgām fiziskām personām, t. i., personām, kuras ir pilngadīgas un kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas spriedumu, un (b) juridiskām personām, kuru vārdā rīkojas izpildinstitūcijas vai pilnvarotie pārstāvji, piereģistrējoties eVeikalā Noteikumos noteiktā kārtībā, (turpmāk – „Pircējs”).
1.5. Piereģistrējoties vai iesniedzot piedāvājumu Pircējs apstiprina, ka tam ir tiesības iepirkties eVeikalā, proti, tas atbilst Noteikumu 1.4. punkta noteikumiem.
1.6. Kopā ar Pircēja iesniegto preču pasūtījumu šie Noteikumi kļūst par starp Pircēju un eVeikalu noslēgtu līgumu un ir abām pusēm saistošs juridisks dokuments. Līgums uzskatāms par noslēgtu, ja Pircējs sagatavo un iesniedz eVeikalā preču pasūtījumu, Noteikumos noteiktā kārtībā un termiņos veic apmaksu (ja Pircējs ir izvēlējies, ka par precēm norēķināsies pasūtīšanas laikā) un uz Pircēja norādīto elektronisko pastu eVeikals nosūta apstiprinājumu, ka Pircēja pasūtījums ir pieņemts. Līgums ir spēkā līdz pušu saistību izpildei, kas izriet no šī līguma. Ja Latvijas Republikas normatīvie akti paredz, ka atbilstošās preces var iegādāties tikai personas, kurām ir tādas tiesības (piem., alkoholu vai enerģijas dzērienus var iegādāties tikai tās personas, kuras nav jaunākas par 18 gadiem), līgums starp Pircēju un eVeiaklu par tādu preču pirkšanu- pārdošanu uzskatāms par noslēgtu no tā brīža, kad eVekala (tā pārstāvis) atbilstošo preču piegādes laikā pārliecinās, ka Pircējs (t. i., atbilstošo preci pasūtījusī un tās cenu samaksājusī persona vai juridiskās personas gadījumā tās pārstāvis vai pilnvarotā persona) ir tiesīga iegādāties pasūtītās preces. eVeiaklam konstatējot, ka Pircējam nav tiesību iegādāties pasūtītās preces, līgums par tādu preču pārdošanu uzskatāms par nenoslēgtu, preces Pircējam nav pārdodamas, bet par precēm samaksātā nauda atmaksājama Pircējam 5 (piecu) darba dienu laikā no plānotās piegādes dienas. Tādā gadījumā eVeikalam ir tiesības no Pircējam atmaksājamās summas, ieturēt preču piegādes izdevumus. Ja Pircējs par preču piegādi nav samaksājis iepriekš, bet augstāk norādīto iemeslu dēļ preces nevar nodot Pircējam, Pircējam ir jāsamaksā eVeiaklam preču piegādāšanas izdevumi, kas ir līdzvērtīgi 5 EUR (pieciem eiro). Pircējam ir arī tiesības pirms pasūtījuma piegādes vienpusēji atteikties no veiktā pasūtījuma, nosūtot e-pastu eVeiakalam uz veikals@augluserviss.lv. Šādā gadījumā Pircēja samaksātā nauda par pasūtījuma izpildi tiek pārskaitīta 5 darba dienu laikā uz Pircēja kontu. Tomēr, ja, saņemot Pircēja atteikumu, pasūtījuma piegāde jau ir uzsākta, eVeiaklas ir tiesīgs ieturēt piegādes maksu no Pircējam atmaksājamās summas.
1.7. Pircējs nav tiesīgs iesniegt preču pasūtījumu eVeikalā, ja tas nav iepazinies ar Noteikumiem un (vai) tiem nepiekrīt. Tajos gadījumos, kad Pircējs nepiekrīt Noteikumiem vai noteiktai to daļai, tam nebūs iespējas pasūtīt preces eVeikalā. Pircējam, pasūtot preces eVeikalā, uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies ar Noteikumiem un tiem piekrīt.
1.8. eVeikals saglabā sev tiesības vienpusēji grozīt, labot vai papildināt Noteikumus. Pircējam, iepērkoties eVeikalā, piemērojami Noteikumi, kas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī un ir publicēti eVeikalā, tādēļ Pircējam ar Noteikumiem jāiepazīstas katrā iepirkšanās reizē. Ja Pircējs pēc grozīto Noteikumu publicēšanas eVeikalā veic pasūtījumu, uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies ar jaunajiem grozījumiem un tiem piekrīt.
1.9. eVeikals neuzņemas nekādu risku vai atbildību un ir no tās bez iebildumiem atbrīvojams, ja Pircējs daļēji vai pilnībā nav iepazinies ar Noteikumiem, kaut arī tam tāda iespēja tika sniegta.
1.10. eVeikalam ir tiesības ierobežot reģistrēto Pircēju skaitu, vienpusēji bloķējot vai dzēšot Pircēju profilus..
1.11. eVeikalā ir tiesības bez brīdinājuma vienpusēji ierobežot Pircēja eVeikala pakalpojumu izmantošanu vai atcelt Pircēja reģistrāciju, ja Pircējs eVeikalu izmanto pārkāpdams šos Noteikumus, mēģina kaitēt eVeikalā izpildāmajiem pasūtījumiem, darba stabilitātei un (vai) drošībai.
1.12. Rodoties svarīgiem apstākļiem, eVeikals var uz laiku vai pavisam izbeigt eVeikala darbību, par to iepriekš nepaziņojot Pircējam. Šādā gadījumā eVeikals 5 darba dienu laikā atgriež Pircējiem to samaksāto naudu par nepiegādātajiem pasūtījumiem.
- Reģistrācija un personas datu apstrādāšana
2.1. Pircējam, kurš vēlas izmantot eVeikalu un iegādāties tajā piedāvātās preces, ir jāpiereģistrējas eVeikala sistēmā, aizpildot reģistrācijas anketu. Reģistrācijas anketā ir jānorāda šādi Pircēja personiskie dati: vārds, uzvārds, elektroniskā pasta adrese, preču piegādes adrese, Latvijā reģistrēts tālruņa numurs, citi preču piegādei nepieciešamie dati. Juridiskās personas pilnvarotais pārstāvis vārda un uzvārda vietā norāda juridiskās personas nosaukumu.
2.2. Pircējs ir atbildīgs par to, lai reģistrācijas anketā norādītie dati būtu precīzi, pareizi un izsmeļoši. Ja mainās Pircēja reģistrācijas formā norādītie dati, tam ir nekavējoties tie jāatjauno. eVeikals nekādā gadījumā nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies Pircējam un (vai) trešajām personām tādēļ, ka Pircējs ir norādījis nepareizus un (vai) neizsmeļošus personas datus, vai tos nav aktualizējis.
2.3. Pircējam ir tiesības jebkurā brīdī brīvi mainīt reģistrācijas datus, papildināt vai anulēt savu reģistrāciju. Anulējot reģistrāciju, Pircējam nav iespējas izmantot eVeikalā un tajā iegādāties preces. Pircējs iegūst tiesības atkal iegādāties preces eVeikalā, tikai veicot atkārtotu reģistrāciju. Vēršam uzmanību tam, ka adreses un (vai) tālruņa numura maiņa ir būtiska un skar Pircēja turpmākus norēķinus ar debetkartēm vai kredītkartēm (skat. 3.3.2. punktu).
2.4. Reģistrējoties Pircējs izveido individuālos pievienošanās datus (lietotāja vārdu un paroli) un apņemas tos glabāt noslēpumā, un neatklāt tos trešajām personām. Tiecoties samazināt nelikumīgas pieslēgšanās pie eVeikalā Pircēja vārdā risku, rekomendējams izveidot sarežģītu, grūti atminamu paroli (rekomendējams paroli izveidot no ne mazāk kā 8 simboliem, izmantojot lielos un mazos burtus, ciparus un pieturzīmes, izvairīties no viegli atminamiem vārdiem (Pircēja vārda, uzvārda u. c.) un (vai) cipariem (piem., dzimšanas datums) u. c.) un mainīt to ne retāk kā ik pēc 6 (sešiem) mēnešiem. Pircējs ir atbildīgs par tā izveidoto pieslēgšanās datu sarežģītību un to saglabāšanu, kā arī par jebkurām darbībām (datu nodošanu, iesniegtajiem preču pasūtījumiem, lietotāja komentāriem u. c.), kuras eVeikalā veiktas, pievienojoties ar individuālu Pircēja lietotāja vārdu un paroli. Ja eVeikalā sniegtos pakalpojumus izmanto trešās personas, pieslēdzoties pie interneta veikala, izmantojot Pircēja pievienošanās datus, eVeikalā šo personu uzskata par Pircēju. Ja Pircējs nozaudē pieslēgšanās datus, tam ir nekavējoties par to jāinformē eVeikalā pa pastu, telefonu vai nosūtot elektronisko vēstuli, vai jānomaina pieslēgšanās dati, pievienojoties pie eVeikalā sistēmas sadaļā „Konts”. eVeikalā nevar būt un nebūs uzskatāms kā atbildīgais par zaudējumu rašanos, kas nodarīti Pircējam, trešajām personām, pieslēdzoties pie eVeikala, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus. Pieslēgšanās datu drošība ir būtiska norēķinu ar debetkartēm vai kredītkartēm gadījumā (skat. 3.3.2. punktu).
2.5. Klienta personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar konfidencialitātes politiku (saite). Ja Pircējs izmanto eVeikalā pakalpojumus, tiek uzskatīts, ka viņš piekrīt Klienta personas datu apstrādei un apstiprina, ka visa sniegtā informācija un personas dati ir pareizi un patiesi.
2.6. Pircēja personas dati tiks izmantoti, lai identificētu Pircēju, nosakot, vai Pircējs un persona, kam tiek piegādātas preces, ir pilngadīgs (Latvijas Republikas likumos noteiktajos gadījumos) vai ne mazāk kā 18 gadu vecas, pārdodot un piegādājot preces, izsniedzot grāmatvedības dokumentus, atmaksājot pārmaksas un/vai naudu par Pircēja atdotajām precēm, parāda nokārtošanu, citu saistību izpildi, kas izriet no Pirkuma līguma, un Pircējam nodrošinot piekļuvi citiem eVeikala pakalpojumiem.
2.7. Pircēja personas dati tiks apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos tikai ar Pircēja piekrišanu. Pircēja piekrišana tiek izteikta, aizpildot reģistrācijas anketu un atzīmējot atbilstošos laukus, kas norādīti šajos noteikumos.
- Preču cenas, apmaksāšanas kārtība un termiņi
3.1. Preču cenas eVeikalā un izveidotajā pasūtījumā ir norādītas Eiro ar PVN. Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā eVeikala pasūtījuma iesniegšanas brīdī.
3.2. Sveramo preču cena izveidotajā pasūtījumā aprēķināma prelimināri, saskaņā ar Pircēja norādīto preces daudzumu (svaru). eVeikals pieliks visas pūles, lai īstais sakomplektētās preces svars maksimāli atbilstu Pircēja pasūtītājam, taču nevar sniegt un nesniedz par to nekādas garantijas. Jebkurā gadījumā eVeikals nodrošina to, lai, ja īstais preces svars būs lielāks nekā Pircēja pasūtītais, Pircējam tādēļ nevajadzētu papildus piemaksāt. Ja preces svara summas cena par piegādātās preces svaru ir mazāka, nekā Pircējs ir samaksājis (ja par preci Pircējs apmaksā pasūtījuma laikā), samaksātās un faktiskās cenas starpība izmaksājama uz Pircēja bankas kontu, no kura tika veikts maksājums par preci caur interneta bankas sistēmu vai kas ir saistīts ar debetkarti vai kredītkarti, kas tika izmantota norēķinoties par preci (turpmāk – „Pircēja konts”), ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā no preču piegādes.
3.3. Pircējs norēķinās par preci vienā no šiem veidiem:
3.3.1. Apmaksa, pasūtījuma laikā izmantojot interneta banku: priekšapmaksa, izmantojot Pircēja izmantojamo interneta bankas sistēmu. Pircējam, vēloties izmantot šo apmaksas formu, ir jābūt parakstījušam interneta bankas līgumu ar vienu no zemāk norādītajām bankām: „Swedbank” AS, “SEB banka” AS, “Citadele Banka” AS. Maksājot par precēm šādā veidā, Pircējam internetbankas sistēmā izveidojas maksājums pēc tā apmaksājamā pasūtījuma. Naudu Pircējs pārskaita uz eVeikala kontu. Atbildība par datu aizsardzību Pircēja maksājuma laikā šajā gadījumā attiecināma uz atbilstošo banku, jo visas naudas operācijas notiek bankas internetbankas sistēmā.
3.3.2. Apmaksa, pasūtījuma laikā izmantojot maksājuma karti: priekšapmaksa izmantojot Pircēja izmantojamu MasterCard, VISA vai VISA Electron debetkarti vai kredītkarti, kas ir izdotas Eiropas Ekonomiskās zonas valstīs. Ievadot kredītkartes vai debetkartes datus, gan arī norēķinoties ar kredītkarti vai debetkarti, Klients eVeikala sistēmā neatstāj datus par norēķinu līdzekļiem, jo maksāšanas operācijas veikšanai Pircējs tiek novadīts uz sertificēta pakalpojumu sniedzēja drošu serveri. No šī servera eVeikala sistēmai ir atgriežama tikai daļēja informācija par maksāšanas kartes numuru.
3.3.3 Veic apmaksu izmantojot bankas pārskaitījumu: priekšapmaksa, izmantojot Pircēja izmantojamo bankas sistēmu. Maksājot par precēm šādā veidā, Pircējam internetbankas sistēmā pašam ir jāizveido maksājumu uzdevums par Summu kuru ir eVeikals apstiprinājis pasūtījumu. Naudu Pircējs pārskaita uz eVeikala kontu un pārsūta maksājuma uzdevumu uz e-Pastu vekals@augluserviss.lv. Atbildība par datu aizsardzību Pircēja maksājuma laikā šajā gadījumā attiecināma uz atbilstošo banku, jo visas naudas operācijas notiek bankas internetbankas sistēmā.
3.4. Pircējam, izvēloties norēķināšanos par precēm to pasūtīšanas laikā atbilstoši Noteikumu 3.3. punktam, Pircējs par pasūtītajām precēm apņemas samaksāt nekavējoties, taču ne vēlāk kā 1 (vienas) stundas laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža. Tikai brīdī, kad eVeikals no tā izvēlētās maksāšanas sistēmas operatora, saņem atbilstošu Pircēja maksājumu par precēm un to piegādes (transportēšanas) veikšanas apstiprinājumu, eVeikals uzsāk pasūtījuma izpildi un no šī brīža arī aprēķināms preču piegādes termiņš. Preču un to piegādes cenas ir norādītas, ieskaitot PVN.
3.5. Ja Pircējs ir izvēlējies veikt norēķināšanos par precēm to pasūtīšanas laikā atbilstoši Noteikumu 3.3. punktam, eVeikalam ir tiesības, iepriekš nepaziņojot Pircējam, anulēt tā pasūtījumu, ja Pircējs nesamaksā par precēm 1 (vienas) stundas laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža.
3.6. PVN faktūrrēķinu eVeikals izraksta un Pircējam nosūta uz Pircēja Reģistrācijas anketā norādīto elektronisko pastu 3 (trīs) darba dienu laikā pēc preču piegādes.
- Preču komplektēšana un piegādāšana
4.1. eVeikala tirdzniecība veicama un preces piegādājamas visā Latvijā. Tirdzniecības teritorija ir noteikta ar vienpusēju eVeikala lēmumu. Preces piegādā eVeikals vai tā pilnvarotais pārstāvis.
4.2. Par preču piegādes pakalpojumu piemērojams maksājums, kas ir norādīts eVeikala mājas lapas sadaļā „Piegāde” un ir spēkā preču pasūtījuma iesniegšanas brīdī. Preču piegādes maksājums var būt gan fiksēts, gan atkarīgs no Pircēja pasūtīto preču vērtības un (vai) piegādes termiņa.
4.3. eVeikalam ir tiesības vienpusēji pēc saviem ieskatiem noteikt piegādes maksu un minimālo pirkumu groza summu, t. i., minimālo summu, par kuru Pircējam jāizvēlas un jāpasūta preces eVeikalā lai pasūtījums tiktu izpildīts. Minimālā pirkumu groza summa norādāma eVeikala sadaļā „Minimālie pasūtījumi”. Minimālajā pirkumu groza summā nav ieskaitāma preču piegādes maksa.
4.4. eVeikals pieliks visas pūles, lai Pircēja pasūtījums tiktu izpildīts pilnā apmērā, taču nevar piešķirt un nepiešķir jebkādas garantijas. Ja pasūtījuma komplektēšanas vietā nav pasūtīto preču atlikuma vai preces pietiekamā daudzumā, eVeikals saglabā tiesības nepiegādāt preces, piegādāt mazāku preču daudzumu vai izvēlēties Pircēja pasūtītai precei analoģisku vai pēc iespējas ar savām īpašībām līdzīgu preci (turpmāk – „Aizstājējprece”).
4.5. Ja eVeikals izvēlētās Līdzīgās preces cena ir mazāka, par to, ko Pircējs ir samaksājis, samaksātās un faktiskās cenas starpība atmaksājama uz Pircēja kontu ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā no preču piegādes. Ja Līdzīgās preces cena ir lielāka, eVeikals apstiprina, ka Pircējam nevajadzēs papildus piemaksāt.
4.6. Ja Pircēju neapmierina eVeikala izvēlētā Aizstājējprece, tas šo preci var atgriezt preci piegādājušajam eVeikala pārstāvim, sūtījuma piegādes laikā. Atgriešanas fakts atzīmējams faktūrrēķinā, pavadzīmē, sūtījuma nodošanas-pieņemšanas vai preču atgriešanas dokumentā (par dokumentu var tikt uzskatītas arī elektroniskās ierīces, piemēram mobilais telefons).
4.7. Pircējam, pieņemot eVeikala piegādātās Līdzīgās preces, vēlāk tās var tikt atgrieztas (izņemot preces, attiecībā uz kurām saskaņā ar normatīvajiem aktiem nav izmantojamas atteikuma tiesības ) tikai šo Noteikumu nodaļā „Atteikuma tiesības. Preču maiņa un atgriešana” noteiktajos gadījumos un kārtībā.
4.8. Ja Pircējs par precēm ir samaksājis to pasūtīšanas laikā, Nauda par Pircēja apmaksātām, taču eVeikala nepiegādātām precēm, kā arī par sūtījuma piegādes laikā Pircēja atgrieztām Līdzīgām precēm, atmaksājama uz Pircēja kontu ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā no sūtījuma piegādes.
4.9. Pircēja pasūtītās preces piegādājamas uz eVeikala sistēmā Pircēja piereģistrēto adresi. Pircējs apņemas preces pieņemt pats tā izvēlētā laika loga robežās. Enerģijas dzērienus un alkoholu ir tiesīgs saņemt tikai pats Pircējs (fiziskā persona) personīgi vai viņa pilnvarota persona, kura ir sasniegusi 18 gadu vecumu.
4.10. Tādā gadījumā, ja eVeikala sistēmā norādītajā piegādes adresē Pircējs nav atrodama, eVeikalam ir tiesības preces nodot jebkurai citai norādītajā adresē esošai pilngadīgai personai, bet Pircējam nav tiesību izteikt eVeikalam jebkādas pretenzijas par preču piegādi neatbilstošam subjektam.
4.11. Ja preču piegāde nav iespējama Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ (Pircējs reģistrēdamies eVeikala sistēmā ir norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē Pircējs nav atrodams, preces pieņemošā persona ir nepilngadīga, uzrāda spēkā neesošu personas dokumentu vai atsakās uzrādīt personas dokumentu (ja eVeikalam ir jāpārliecinās par Pircēja vai preces pieņemošās personas vecumu saskaņā ar piemērotajiem normatīvajiem aktiem vai šiem Noteikumiem), u. c.), atkārtoti preces nav sūtāmas (izņemot gadījumus, kad Pircējs papildus samaksā par atkārtotu preču piegādi), bet iepriekš par precēm samaksātā nauda atmaksājama, izņemot preču piegādes maksu. Tādā gadījumā, ja pasūtījuma iesniegšanas laikā Pircējam tika piemērota piegādes maksājuma atlaide, taču preču piegāde nebija iespējama Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, eVeikals saglabā tiesības ieturēt no Pircējam atmaksājamās naudas summas pilnu preču piegādes maksu (kas ir spēkā preču pasūtījuma iesniegšanas brīdī), neņemot vērā pasūtījuma iesniegšanas laikā piemērotās atlaides.
4.12. eVeikals piegādā preces Pircējam tā izvēlētā laika loga robežās. Pircējs piekrīt, ka izņēmumu gadījumos preču piegāde var tikt kavēta neparedzētu un no eVeikala neatkarīgu apstākļu dēļ. Tādā gadījumā eVeikals apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un saskaņot preču piegādes laiku.
4.13. Visos gadījumos eVeikals atbrīvojams no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.
4.14. Preču piegādes laikā Pircējs vai tā norādītā persona kopā ar eVeikala pārstāvi (kurjeru) pārbauda sūtījuma stāvokli, kā arī piegādāto preču atbilstību pasūtījumam un piegādes pavaddokumentam. Pircējam vai tā norādītajai personai nepārbaudot sūtījuma stāvokli, piegādāto preču komplektāciju un (vai) šajā punktā noteiktā kārtībā nepiefiksējot datus par sūtījuma bojājumiem, sūtījums ir uzskatāms par piegādātu atbilstoši veiktajam pasūtījumam un pienācīgā kvalitātē.
4.15. Preces pēc sūtījuma pārbaudīšanas (4.14. punkts) Pircējam vai tā norādītajai personai nododamas tikai tad, kad Pircējs vai tā norādītā persona parakstās pavadzīmē, preču pavaddokumentā vai citā sūtījuma nodošanas- pieņemšanas dokumentā (par dokumentu var tikt uzskatītas arī elektroniskās ierīces, piemēram, mobilais telefons). Ja Pircējs fizisku trūkumu dēļ, slimības vai citu iemeslu dēļ nevar pats parakstīties elektroniskajos vai citos dokumentos, ar tā pilnvarojumu par to parakstās cita persona vai eVeikala (vai tā pilnvarota persona), Pircējam mutiski vai citādi apstiprinot parakstīšanās iespēju. Pircējam vai tā norādītajai personai neparakstoties preču pavadzīmē, preču pavaddokumentā vai citā sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentā (ieskaitot arī elektroniskajā dokumentā), preces Pircējam vai tā norādītajai personai nav nododamas un atkārtoti preces nav piegādājamas (izņemot gadījumus, kad Pircējs papildus samaksā par atkārtotu preču piegādi), bet iepriekš par precēm samaksātā nauda atmaksājama, ieturot preču piegādes maksu. Tādā gadījumā, ja pasūtījuma iesniegšanas laikā Pircējam tika piemērota piegādes maksas atlaide, eVeikals saglabā tiesības ieturēt no Pircējam atmaksājamās naudas summas visu preču piegādes maksu (kas ir spēkā preču pasūtījuma iesniegšanas brīdī), neņemot vērā pasūtījuma iesniegšanas laikā piemērotās atlaides.
4.16. Tajos gadījumos, kad preču pieņemšanas laikā Pircējs ir pamanījis, ka sūtījumā nav atbilstošā preču daudzuma vai piegādātās preces neatbilst tā pasūtītajām precēm un tas nav norādīts faktūrrēķinā, pavadzīmē, preču pavaddokumentā vai citā sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentā, Pircējam ir nekavējoties (preču piegādes laikā) jāinformē par to eVeikals. Ja Pircējs konstatē, ka piegādātās preces ir neatbilstošas kvalitātes, tas nekvalitatīvās preces nepieņem un tam tās ir jāatgriež kurjeram, bet preču atgriešanas faktu un iemeslu jāatzīmē faktūrrēķinā, pavadzīmē vai citā sūtījuma nodošanas-pieņemšanas vai preču atgriešanas dokumentā.
4.17. Enerģijas dzērienus, kā tie formulēti Latvijas Republikas pārtikas likumā, Pircējs (juridiskās personas gadījumā tās pārstāvis) var pasūtīt tikai tad, ja Pircējam ir ne mazāk kā 18 (astoņpadsmit) gadu un tas to apstiprina eVeikala sistēmā eVeikala noteiktā veidā. Enerģijas dzērieni nododami pašam Pircējam tikai tādā gadījumā, ja Pircējs ir ne jaunāks par 18 (astoņpadsmit) gadiem un pieņemot preces eVeikala pārstāvim uzrāda to apstiprinošu spēkā esošu personas dokumentu (Latvijas Republikas (vai ārvalsts) pilsoņa pasi, Latvijas Republikas (vai ārvalsts) pilsoņa personas identifikācijas karti). Pircējam neuzrādot personas dokumentu, uzrādot spēkā neesošu personas dokumentu vai noskaidrojoties, ka Pircējs ir jaunāks par 18 (astoņpadsmit) gadiem, eVeikals enerģijas dzērienu nenodod Pircējam un ir uzskatāms, ka preču (enerģijas dzērienu) piegāde nav iespējama Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, kā tas noteikts Noteikumu 4.11. punktā, un tādēļ līgums par enerģijas dzērienu pirkšanu-pārdošanu uzskatāms par nenoslēgtu.
4.18. Atsaucoties uz Alkoholisko dzērienu aprites likumu, alkoholiskos dzērienus aizliegts Iegādāties vai nodot personām, kuras ir jaunākas par 18 gadu vecumu.
4.19. Saskaņā ar Latvijas Republikas Alkohola aprites likumu, Pircējs var pasūtīt alkohola dzērienus tikai, ja Pircējs, fiziska persona ir sasniegusi 18 gadu vecumu un tas to apstiprina eVeikala sistēmā eVeikala noteiktā veidā. Alkohols nododams pašam Pircējam tikai tādā gadījumā, ja Pircējs ir ne jaunāks par 18 gadiem un, pieņemot preces eVeikala pārstāvim uzrāda to apstiprinošu spēkā esošu personas apliecinošu dokumentu (Latvijas Republikas (vai ārvalsts) pilsoņa pasi, Latvijas Republikas (vai ārvalsts) pilsoņa personas identifikācijas karti). Pircējam neuzrādot personas dokumentu, uzrādot spēkā neesošu personas dokumentu, konstatējot, ka pirkums veikts uz Juridisku personu vai noskaidrojoties, ka Pircējs ir jaunāks par 18 gadiem, eVeikals alkoholu nenodod Pircējam un ir uzskatāms, ka preču (alkohola) piegāde nav iespējama Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, kā tas noteikts Noteikumu 4.11. punktā, un tādēļ līgums par alkohola pirkšanu-pārdošanu uzskatāms par nenoslēgtu.
4.20. Klients var pasūtīt alkoholu jebkurā diennakts laikā, taču tā piegāde (preces nodošana klientam) var notikt tikai un vienīgi laika posmā no plkst. 8.00 – 22.00. Ja kāda iemesla dēļ piegādes laiks iziet ārpus noteiktā atļautā alkohola piegādes laika (plkst. 8.00 – 22.00), alkohols klientam netiks izsniegts.
- Preču kvalitātes garantija un lietošanas derīguma termiņš
5.1. Visu eVeikalā pārdodamo preču īpašības vispārēji ir norādītas pie katras preces esošajā preces aprakstā. Par informāciju par preču īpašībām (to pareizību) atbild preču ražotāji un (vai) izplatītāji, kā arī par pareizu šīs informācijas norādīšanu (nodošanu) patērētājiem, ja vien normatīvie akti nenosaka citādāk.
5.2. eVeikals neatbild par to, ka eVeikalā esošās preces pēc savas krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst reālajam preču izmēram, formai un krāsai, Pircēja izmantojamo ekrānu (monitoru) īpašību vai citu tehnisko iemeslu dēļ, kā arī ņemot vērā saprātīgi iespējamās attēlā neatbilstības.
5.3. Atsevišķiem preču veidiem tiek piemērota atbilstošu laiku spēkā esoša preces ražotāja vai Pārdevēja kvalitātes garantija, kuras konkrētie termiņi, kā arī citi nosacījumi norādīti preču aprakstos un ar precēm izsniegtajās garantijas kartēs (talonos).
5.4. Tādā gadījumā, ja ražotājs vai Pārdevējs atsevišķam preču veidam kvalitātes garantijas nepiešķir, ir spēkā garantija, kas ir noteikta atbilstošos normatīvajos aktos.
5.5. eVeikals nepiešķir preču kvalitātes garantijas, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir jāpiešķir Pārdevējam vai preces ražotājam. Ja Pircējs par preču kvalitātes garantiju vēršas pie eVeikala, tas katrā konkrētā gadījumā novirza Pircēju pie Pārdevēja vai pie citas par preces kvalitātes garantiju atbildīgas personas un nodod citu informāciju, kas ir nepieciešama Pircējam, lai tas atbilstoši izmantotu precei piešķirto kvalitātes garantiju.
5.6. Tajos gadījumos, kad atbilstoši normatīvajiem aktiem, precēm ir noteikts derīguma termiņš, eVeikals apņemas tādas preces pārdot Pircējam tā, lai tam tiktu sniegta reāla iespēja preces izmantot līdz to derīguma termiņa beigām.
- Atteikuma tiesības. Preču maiņa un atgriešana
6.1. Pircējam ir tiesības izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no eVeikala noslēgtā preču pirkšanas- pārdošanas līguma, par to paziņojot eVeikalam rakstiski ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendārās dienas laikā no preces piegādes dienas. Brīvas formas paziņojumu, kurā skaidri identificēts Pircējs (vārds, uzvārds) un pasūtījuma datums, par atteikuma tiesību izmantošanu pienācīgi norādot visus nepieciešamos datus, Pircējs nosūta eVeikalam uz šādu adresi: SIA “Lietas MD”, Ainažu iela 20, Saulkrasti, LV-2160 vai pa e-pastu: veikals@augluserviss.lv .
6.2. Iesniedzot rakstisku paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu, Pircējam ir ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad ir nosūtīts paziņojums par atteikuma tiesību izmantošanu, jāatgriež prece (ja tā tika piegādāta) šo Noteikumu 6.6. punktā noteiktā kārtībā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos atteikuma tiesību izmantošanas laikā, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.
6.3. Noteikumu 6.1. punktā noteiktās atteikuma tiesības var izmantot tikai Pircējs, kurš saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumiem ir atzīstams par patērētāju, t. i., fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību.
6.4. Pircējs (patērētājs) nevar izmantot Noteikumu 6.1. punktā noteiktās atteikuma tiesības, ja ir konstatējams jebkurš no šādiem apstākļiem:
6.4.1. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
6.4.2. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
6.4.3. patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
6.4.4. tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli.
6.4.5. citos 2014. gada 20. maija Ministru kabineta noteikumos Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” paredzētajos gadījumos.
6.5. Pircējs (patērētājs) ir tiesīgs pieteikt eVeikala prasījumu par Līguma noteikumiem neatbilstošu preci atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un izmantot minētajā likumā noteiktās tiesības likumā noteiktajā kārtībā.
6.6. Līguma noteikumiem neatbilstošo preci vai preci, attiecībā uz kuru izmantotas atteikuma tiesības vai kuras tiek atgrieztas atbilstoši Noteikumu 6.8. punktam, Pircējs nosuta pa pastu vai bez maksas nodod eVeikala pasūtījumu komplektēšanas centrā pirms tam vienojoties ar eVeikalu pa e-pastu veikals@augļuserviss.lv par preču atgriešanas laiku. Izmaksas, kas saistītas ar preces atgriešanu, sedz Pircējs. Ja Pircējs vēlas atgriezt preces to piegādes laikā, preces atgriežamas eVeikala pārstāvim (kurjeram), kurš tās piegādājis.
6.7. Pircējs (gan fiziska, gan juridiska persona) ir tiesīgs apmainīt vai atgriezt, ievērojot Noteikumu 6.6. punkta kārtību, arī Līgumam atbilstošu preci, ja Pircējam nepatīk preces forma, izmērs, krāsa, modelis u.c. Par Līgumam atbilstošas preces atgriešanu Pircējam ir jāpaziņo eVeikalam nekavējoties (pie preču saņemšanas, bet ne vēlāk kā preču saņemšanas dienā) pa e-pastu veikals@augluserviss.lv. Šie noteikumi par Līgumam atbilstošas preces atgriešanu nav attiecināmi uz precēm, uz kurām nav iespējams izmantot atteikuma tiesības atbilstoši Noteikumu 6.4. punktam.
6.8. Atgriežamām vai maināmām kvalitatīvām precēm vai precēm, attiecībā uz kurām tiek izmantotas atteikuma tiesības, ir jābūt nesabojātām, tās nedrīkst būt zaudējušas preču pārdošanas izskatu (nav noņemtas un sabojātas etiķetes, nav noplēstas aizsargplēves u. c.), lietošanas īpašības un tās nevar būt lietotas. Precēm ir jābūt atgrieztām oriģinālā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs tās saņēma, obligāti ir jāiesniedz preču iegādes dokumenti, garantijas kartes (ja tās tika izdotas), lietošanas instrukcijas un citi preču piederumi. Ja preces nav pilnā komplektācijā, ir sabojātas, nekārtīgas vai nav atbilstoši iepakotas, eVeikalam ir tiesības nepieņemt preces, tās nemainīt un neatgriezt Pircējam par precēm samaksāto naudu.
6.9. Par precēm, attiecībā uz kurām Pircējs izmantojis atteikuma tiesības, samaksātā nauda, t.sk., piegādes izdevumi atmaksājama uz Pircēja kontu ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pircēja paziņojuma par atteikuma tiesību izmantošanu saņemšanas dienas.. Ja Pircējs, preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav eVeikala piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, eVeikalam nav pienākuma atmaksāt Pircējam piegādes papildu izdevumus, kas tādējādi radušies. eVeikals ir tiesīgs aizturēt Pircēja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad eVeikals ir saņēmis preci vai Pircējs iesniedzis eVeikalam apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
6.10. Atgriežot vai mainot kvalitatīvas un Pircēja pasūtījumam atbilstošas preces, kā arī līgumam neatbilstošas preces, eVeikals norēķinās, ievērojot Noteikumu 6.9. punktu, tomēr Pircējam atgriežama tā samaksātā preču piegādes maksa tikai tādā gadījumā, ja tiek atgrieztas visas pirkumu iegādātās preces. Piegādes maksa atgriežama kopā ar atmaksājamo summu par Pircēja iegādātām precēm.
- Informācijas apmaiņa
7.1. eVeikals visus paziņojumus sūta un citādi kontaktējas ar Pircēju pa tā reģistrācijas formā norādīto elektroniskā pasta adresi vai telefonu.
7.2. Pircējs visus paziņojums un jautājumus sūta un citādi kontaktējas pa e-pastu (veikals@augluserviss.lv ) vai telefonu (+371 67609777).
- Beigu nosacījumi un strīdus risināšana
9.1. Šie Noteikumi ir sagatavoti vadoties pēc Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
9.2. Attiecībām, kuras ir izveidojušās uz šo Noteikumu pamata, piemērojamas Latvijas Republikas tiesību normas.
9.3. Rodoties zaudējumiem, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei zaudējumus Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
9.4. Jebkurš strīds, kas rodas starp Pircēju un eVeikalu, risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos.
9.5. Ja strīdu starp Pircēju (patērētāju) un eVeikalu nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, Pircējs (patērētājs) iesniedz eVeikalam rakstveida iesniegumu (elektroniski iesniegtam iesniegumam nav nepieciešams paraksts), kurā norāda:
1) savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju;
2) iesnieguma iesniegšanas datumu;
3) strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu.
9.6. Iesniegumam pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus iesniegumu pamatojošus dokumentus (ja iespējams).
9.7. eVeikals 15 darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz Pircējam (patērētājam) rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu. Ja objektīvu iemeslu dēļ iepriekš minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz patērētāja iesniegumu, eVeikals nekavējoties rakstveidā informē par to patērētāju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
9.8. Ja eVeikals uzskata, ka Pircēja (patērētāja) prasījums nav pamatots, vai ir gatavs piedāvāt patērētājam citu strīda risinājumu, tas rakstveidā par to informē patērētāju Noteikumu 9.7. punktā minētajā termiņā. eVeikalam ir pienākums pamatot patērētāja prasījuma atteikumu.
9.9. Ja Pircēju (patērētāju) apmierina eVeikala piedāvātais risinājums, strīds uzskatāms par atrisinātu.
9.10. Ja eVeikals nesniedz atbildi uz Pircēja (patērētāja) iesniegumu Noteikumu 8.7. punktā noteiktajā termiņā, uzskatāms, ka eVeikals atsakās izpildīt patērētāja prasījumu.
9.11. Ja eVeikals atsakās izpildīt Pircēja (patērētāja) prasījumu vai patērētāju neapmierina eVeikala piedāvātais risinājums, patērētājs ir tiesīgs vērsties:
1) Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā;
2) Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā, mājaslapa: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0, kas risina strīdus jomā, kurā darbojas eVeikals; vai izmantojot platformu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooselanguage
3) Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā patērētājam sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju strīda izskatīšanai;
4) tiesā.
Vispārīgo datu drošības regula.
Lai vēl vairāk rūpētos par savu pircēju personas datu drošību un caurskatāmību, līdz ar jauno Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu esam ieviesuši izmaiņas e.augluserviss.lv. Esam atjaunojuši lietotāju privātuma politiku, kā arī pilnveidojuši e.augluserviss.lv reģistrācijas formu.
Kā tas attiecas uz e.augluserviss.lv reģistrētajiem lietotājiem?
Kā ierasts, e.augluserviss.lv reģistrētie pircēji saņemt plašu klāstu dažādu priekšrocību. Lai priekšrocības turpinātos, e.augluserviss.lv registrētos lietotājus aicinām iepazīties ar atjaunoto privātuma politiku, kā arī pārskatīt savus personas datus e.augluserviss.lv Lietotāja kontā un sniegt atkārtotu piekrišanu to apstrādei.
Kas darāms e.augluserviss.lv reģistrētajiem lietotājiem?
Reģistrācijas dati atjaunojami ļoti vienkārši, un tas neprasa vairāk par 2 minūtēm! Klientam jāieiet savā e.augluserviss.lv Lietotāja kontā un jāatjauno savi dati. Lietotāja kontā jau ir saglabāta klienta iepriekš sniegtā informācija, tāpēc atliks vien pārliecināties par tās patiesumu vai arī pievienot papildu informāciju, un ar vienu klikšķi apstiprināt personas datu apstrādi.
Kāpēc izstrādāta regula?
Jaunā Vispārīgo datu aizsardzības regula spēkā stāsies 2018. gada 25. maijā un attieksies uz pilnīgi visiem uzņēmumiem, kas apstrādā Eiropas Savienības pilsoņu personas datus. Tā paredz stingrākus personas datu apstrādes nosacījumus un nosaka, ka uzņēmumiem ir skaidri jādefinē personas datu apstrādes mērķi, procesi un tehnoloģiju lietojums. Tātad ikvienam e.augluserviss.lv klientam regula nodrošinās vēl lielāku drošību – aizsargās un nodrošinās viņa datu privātumu, taču neprasīs praktiski nekādu piepūli tās ieviešanā un neietekmēs klienta ikdienas gaitas.
Biežāk uzdotie jautājumi
Kas ir Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR)?
- gada maija beigās spēkā stāsies jaunā ES Vispārīgā datu aizsardzības regula. Vispārinot, regula nosaka personas datu apstrādes mērķus, procesus un tehnoloģiju pielietojumu, un ir saistoša visām organizācijām, kuras apstrādā ES pilsoņu datus – tātad arī e.augluserviss.lv. Viena no sadaļām, kurā ir ieviestas pārmaiņas, ir e.augluserviss.lv reģistrēto lietotāju datu apstrāde.
Kāpēc man ir jādod jauna piekrišana, ja esmu jau reģistrēts e.augluserviss.lv lietotājs ilgu laiku?
- gada 25. maijā spēkā stāsies jaunā Eiropas Savienības GDR (Vispārīgā datu aizsardzības regula), un, kā uzņēmums, kas nopietni uztver personas datu aizsardzību, mēs esam ieviesuši vairākas izmaiņas e.augluserviss.lv registrēto lietotāju datu apstrādē, atjaunojoši sistēmas privātuma politiku. Lai pārliecinātos, ka esat izlasījis mūsu jauno privātuma politiku un joprojām atļaujat mums apstrādāt savus personas datus, mēs vēlamies, lai šo piekrišanu Jūs paustu vēlreiz.
Kas ir privātuma politika un kāpēc tā ir nepieciešama? Kā tā ietekmēs mani kā klientu?
Privātuma politika ir dokuments, kas satur informāciju par to, kādu informāciju mēs par Jums apkopojam, ko mēs ar to darām, cik ilgi mēs to glabāsim u.c. Mēs vēlamies, lai Jūs justos droši, sniedzot mums savus personas datus, tāpēc mums ir svarīgi būt caurskatāmiem, apstrādājot Jūsu personas datus. Tā nekādi Jūs neietekmē. Tā sniedz Jums informāciju un palīdz saprast, kāpēc mēs lūdzam Jums sniegt personas datus un kas ar tiem tiek darīts.
Kas ir VDAR (GDPR)?
ES Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR) aizstāj Datu aizsardzības direktīvu 95/46/EK un tika izveidota, lai saskaņotu ar datu privātumu saistītos likumus visā Eiropas Savienībā, aizsargātu un
nodrošinātu visu ES pilsoņu datu privātumu un izmainītu veidu, kā organizācijas visā reģionā risina ar datu privātumu saistītos jautājumus.
Kas notiktu, ja es nesniegtu piekrišanu datu apstrādei?
Iesniegto personas datu apstrāde ir būtiska e.augluserviss.lv pakalpojuma nodrošināšanas daļa. Ja nedodat mums piekrišanu, ka piekrītat tam, kā mēs apstrādājam Jūsu personas datus, mēs nevaram Jums nodrošināt Pirkumu komplektāciju un piegādi.
Kāpēc ir veiktas izmaiņas? Vai tas nozīmē, ka agrāk nebija droši sniegt savus datus, vai neesat tos apstrādājuši saskaņā ar likumu? Kāda ir atšķirība starp toreizējo un tagadējo brīdi?
Mēs vienmēr esam rīkojušies saskaņā ar likumu. Tā kā ES ieviesa VDAR, lai stiprinātu privātpersonu pamattiesības un privātumu, palielinot prasības tam, kā uzņēmumi apstrādā un aizsargā personas datus, mēs esam pārskatījuši savas darbības un īstenojuši tikai atsevišķas izmaiņas, lai ievērotu jauno likumu.
Vai man ir jādod piekrišana tagad vai es varu to izdarīt vēlāk?
Piekrišana ir jādod vienlaicīgi ar jaunu reģistrāciju e.augluserviss.lv vai personiskās kontaktinformācijas atjaunināšanu e.augluserviss.lv Lietotāja kontā. To var izdarīt līdz VDAR spēkā stāšanās datumam – 2018. gada 25. maijam.
Kāpēc man ir jāsniedz personiska informācija, lai reģistrētos e.augluserviss.lv?
Mums ir nepieciešams zināt konkrētus Jūsu personas datus, lai varētu nodrošināt Pirkumu piegādi.
Ko darīt, ja nepareizi esmu ievadījis savu vārdu, dzimšanas datumu, tālruņa numuru vai e-pasta adresi?
Jebkuru personisko informāciju, jebkurā laikā, varat mainīt e.augluserviss.lv Lietotāja kontā.
Ja es pārdomāju, vai varu atsaukt dotās piekrišanas? Kas tad notiktu?
Jūs varat atsaukt savu piekrišanu Jūsu personisko datu izmantošanai, kā arī reģistrācijai e.augluserviss.lv, bet, ja piekrišana tiks atsaukta, Jūs vairs nevarēsiet noformēt Pirkumus e.augluserviss.lv.
Vai man jānorāda īstais vārds?
Jā. Reģistrējoties e.augluserviss.lv, Jūs apliecināt, ka personas dati ir precīzi un pareizi un Jūs esat sasniedzis vismaz 18 gadu vecumu. Neprecizitāšu gadījumos Jums nekavējoties tās ir jāizlabo.
Kas notiktu, ja es nesniegtu obligāti norādāmos datus?
Ja Jūs nesniegsiet nepieciešamos personas datus, Jūs nevarēsiet noformēt Pirkumus e.augluserviss.lv
Kas būtu, ja es sniegtu nepareizus datus?
Ja dati ir nepareizi, mēs nevaram nodoršināt Jūsu e.augluserviss.lv Pirkumu piegādi, un Jūs varētu nespēt īstenot savas tiesības. Reģistrējoties e.augluserviss.lv, Jūs apliecināt, ka Jūsu personas dati ir precīzi un pareizi.
Kāpēc man ir jāreģistrējas loterijām vai speciālajām akcijām?
Loterijām reģistrēties nav obligāti nepieciešams. Tā ir Jūsu brīva izvēle izlemt, vai vēlaties tikt iekļauts mūsu un mūsu piegādātāju organizētajās loterijās un saņemt iespēju laimēt kādas balvas.
Kādi varētu būt iemesli, lai e.augluserviss.lv sazinātos ar mani tiešā mārketinga nolūkā?
e.augluserviss.lv sazināsies ar Jums tikai tad, ja būsiet izteicis tādu vēlēšanos, lai informētu Jūs par personalizētajiem piedāvājumiem, izpārdošanām, atlaidēm un citiem īpašiem notikumiem.
Privātuma politika (Informācija par personas datu apstrādi)
Mēs rūpējamies par Jūsu privātumu
Jūsu uzticība mums ir svarīga. Mūsu mērķis ir likt Jums justies droši, izpaužot mums savus personas datus. Personas dati ir jebkāda informācija, kas var tikt izmantota, lai identificētu indivīdu.
Mēs veicam atbilstošus pasākumus, lai nodrošinātu, ka Jūsu personas dati pie mums vienmēr ir drošībā un lai Jūsu personas datu apstrāde notiktu atbilstoši spēkā esošajiem datu aizsardzības tiesību aktiem, mūsu iekšējām politikām, vadlīnijām un kārtībai.
Mums ir svarīgi būt caurskatāmiem, apstrādājot Jūsu personas datus. Šajā informatīvajā tekstā mēs aprakstām, kā un kur mēs apstrādājam personas datus e.augluserviss.lv
Kādu kategoriju personas datus mēs ievācam un kādēļ
– Lai administrētu lietotāju reģistrāciju e.augluserviss.lv
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu Jūsu reģistrāciju e.augluserviss.lv. Šo informāciju ir nepieciešams sniegt, lai mēs varētu Jūs reģistrēt Jūs e.augluserviss.lv un īstenot Jūsu Pirkumu piegādi. Ja Jūs nesniegsiet nepieciešamos personas datus, nevarēsiet noformēt Pirkumus un mēs nevarēsim nodrošināt Jūsu Pirkumu piegādi.
Personas datu kategorijas |
Juridiskais pamats |
Glabāšanas periods |
– Vārds – Uzvārds – e-pasts – mobilā tālruņa numurs |
Jūsu piekrišana |
Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?” |
Ja nevarat aizpildīt kādu no obligāti aizpildāmajiem laukiem, lai veiksmīgi pabeigtu reģistrāciju, Jums ir nepieciešams sazināties ar e.augluserviss.lv
Reģistrējoties e.augluserviss.lv, Jūs apliecināt, ka Jūsu norādītie personas dati ir precīzi un pareizi un ka Jūs esat sasniedzis vismaz 18 gadu vecumu. Ja esat sniedzis neprecīzus datus, Jums nekavējoties tie ir jāizlabo.
– Lai administrētu e.augluserviss.lv Pirkumu piegādes
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu Jūsu Pirkumu piegādes uz Jūsu izvēlēto adresi. Šo informāciju ir nepieciešams sniegt, lai mēs varētu īstenot Jūsu Pirkumu piegādi. Ja Jūs
nesniegsiet nepieciešamos personas datus, nevarēsiet noformēt Pirkumus un mēs nevarēsim nodrošināt Jūsu Pirkumu piegādi.
Mēs izmantojam Jūsu mobilā tālruņa numuru, lai ar Jums sazinātos jautājumos, kas saistīti ar piegādi.
Personas datu kategorijas |
Juridiskais pamats |
Glabāšanas periods |
– Vārds – Uzvārds – mobilā tālruņa numurs -adrese (Pilsēta, iela, māja, pasta indekss) |
Jūsu piekrišana |
Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?” |
– Identifikācija
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai identificētu Jūs vai saistītu Jūs ar konkrētu e.augluserviss.lv lietotāju tikai tajos gadījumos, kad mums ir nepieciešams noteikt, vai Jūs esat tā persona, par kuru uzdodaties, piemēram, piegādājot Pirkumu vai gadījumos, ja Jūs sazināties ar mums.
Personas datu kategorijas |
Juridiskais pamats |
Glabāšanas periods |
Identifikācijas nolūkā mēs varam apstrādāt personas datus, kas mums jau ir par Jums – Vārds – Uzvārds – Kontaktinformācija – e-pasts un mobilā tālruņa numurs |
Mūsu likumīgā interese un mūsu likumīgais pienākums identificēt personas |
Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?” |
– Personalizēto piedāvājumu un citu priekšrocību administrēšana
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu personalizētos piedāvājumus un citas priekšrocības, piemēram, ieguvumus vārda dienās, ielūgumus uz speciālajiem pasākumiem; mēs apstrādājam personas datus, kas ir nepieciešami tikai konkrētajai priekšrocībai.
Ja e.augluserviss.lv mēs ieviesīsim papildu priekšrocības vai piedāvājumus, lūdzot Jums sniegt papildu personas datus vai vēlēsimies izmantot jau sniegtos datus citiem nolūkiem, mēs sniegsim Jums attiecīgo informāciju par personas datu apstrādi, pieprasot personas datus vai iepazīstinot ar jauniem nolūkiem.
Personas datu kategorijas |
Juridiskais pamats |
Glabāšanas periods |
– Vārds – Uzvārds – e.augluserviss.lv reģistrētie pirkuma dati |
Apstrāde ir nepieciešama, lai sniegtu Jums e.augluserviss.lv priekšrocības |
Skatīt sadaļu “Cik ilgi mani personas dati tiek glabāti?” |
Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu, tai skaitā profilēšanu, lai sniegtu Jums personalizētus piedāvājumus un citas e.augluserviss.lv priekšrocības. Lai varētu to paveikt, mēs ar speciāliem algoritmiem, analizējam Jūsu iepirkšanās transakcijas. Mūsu veiktās darbības nerada nekādu juridisku vai līdzīgas nozīmes ietekmi uz Jums.
Ja nevēlaties būt par automātiskās lēmumu pieņemšanas, tai skaitā profilēšanas, subjektu, Jūs nevarat noformēt Pirkumus un mēs nevarēsim nodrošināt Jūsu Pirkumu piegādi.
– Tiešais mārketings
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai nosūtītu Jums tiešā mārketinga informāciju, piemēram, lai nosūtītu Jums personalizēto un attiecīgo informāciju, kā arī piedāvājumus uz Jūsu izvēlētajiem saziņas kanāliem: īsziņas, e-pasts, sociālie tīkli.
Lūdzu, ņemiet vērā, ja izvēlaties saņemt tiešo mārketingu ar sociālo tīklu palīdzību, mēs izmantosim Jūsu mobilā tālruņa numurus vai e-pastu, lai sasniegtu Jūs sociālajos tīklos.
Personas datu kategorijas |
Juridiskais pamats |
Glabāšanas periods |
– Vārds – Uzvārds – Mobilā tālruņa numurs – e-pasts – Sociālais tīkls |
Jūsu piekrišana |
Tik ilgi, cik vēlēsieties saņemt no mums tiešo mārketingu |
– Loterijas
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu loterijas, ja esat paudis vēlmi tajās piedalīties. Tāpat mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai noteiktu un paziņotu uzvarētāju, identificētu Jūs, izdalot loterijas balvas, kā arī, lai iekļautu Jūsu vārdu un uzvārdu loterijas protokolā saskaņā ar juridisko pienākumu.
Izsniedzot balvu, tiks pārbaudīta Jūsu identitāte un neatbilstību gadījumā tā netiks izsniegta.
No kādiem avotiem mēs savācam personas datus?
– Jūs
Mēs apkopojam Jūsu sniegtos personas datus, piemēram, kad reģistrējaties e.augluserviss.lv vai sazināties ar mums.
Personas datu izpaušana
– Pakalpojumu sniedzēji
Lai pildītu savas saistības pret Jums, mēs nododam Jūsu personas datus uzņēmumiem, kas sniedz mums pakalpojumus, piemēram, lai veiktu Pirkumu Piegādi, tiešā mārketinga ziņojumu sūtīšanu u.c.. Šie uzņēmumi var apstrādāt Jūsu personas datus tikai saskaņā ar mūsu norādījumiem un nevar tos izmantot citiem mērķiem. Šiem uzņēmumiem, saskaņā ar likumu un mūsu sadarbības līgumu, tiek prasīts aizsargāt Jūsu personas datus.
– Tiesībsargājošās iestādes, valsts un pašvaldību iestādes
Lai pildītu savu juridisko pienākumu, mēs varam nodot Jūsu personas datus tiesībsargājošām iestādēm, kā arī valsts un pašvaldību iestādēm pēc to pieprasījuma. Mēs varam nodot Jūsu personas datus arī tiesībsargājošām iestādēm, kā arī valsts un pašvaldību iestādēm, lai aizstāvētu savas juridiskās intereses, sastādot, iesniedzot un aizstāvot juridiskas prasības.
Kur mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
Mēs apstrādājam Jūsu personas datus tikai ES/EEZ. Jūsu personas dati netiek nosūtīti vai apstrādāti valstī, kas atrodas ārpus ES/EEZ.
Cik ilgi jūsu personas dati tiek glabāti?
Visi no Jums iegūtie personas dati tiek glabāti e.augluserviss.lv sistēmā tik ilgi, kamēr esat un vēlaties būt reģistrēts e.augluserviss.lv lietotājs.
Jūsu tiesības
Tiesību akti datu aizsardzības jomā piešķir Jums virkni tiesību attiecībā uz Jūsu personas datu apstrādi.
– Piekļuve personas datiem
Jums ir tiesības pieprasīt apstiprinājumu no mums, vai mēs apstrādājam ar Jums saistītus personas datus, un šādos gadījumos pieprasīt piekļuvi personas datiem, ko mēs apstrādājam par Jums. Jūs varat ielogoties e.augluserviss.lv Lietotāja kontā jebkurā laikā, lai redzētu konkrētu informāciju, kas mums ir pieejama par Jums, piemēram, vārdu, kontaktinformāciju, Jūsu pasūtījumus u.c.
– Personas datu labošana
Ja uzskatāt, ka informācija par Jums ir nepareiza vai nepilnīga, Jums ir tiesības izlabot.. Informāciju par sevi varat izmainīt, ielogojoties savā e.augluserviss.lv Lietotāja kontā.
– Piekrišanas atsaukšana
Ciktāl mēs apstrādājam Jūsu personas datus, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, Jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei.
– Iebildums pret datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkiem
Jums ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkiem. Jūs varat atrakstīties no tiešā mārketinga, ielogojoties savā e.augluserviss.lv Lietotāja kontā.
Sākot ar 2018. gada 25. maiju, Jums ir arī šādas tiesības.
– Iebildums pret apstrādi, pamatojoties uz likumīgajām interesēm
Jums ir tiesības iebilst pret personas datu apstrādi, kurus apstrādājam, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm, tomēr mēs turpināsim apstrādāt Jūsu datus pat tad, ja būsiet iebildis pret to, ja mums būs pārliecinoši motivēti iemesli turpināt apstrādāt datus. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu.
– Izdzēšana
Noteiktos apstākļos Jums ir tiesības prasīt mums dzēst Jūsu personas datus,tomēr tas neattiecas uz gadījumiem, kad likums pieprasa mums saglabāt datus. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu.
– Apstrādes ierobežojums
Noteiktos apstākļos Jums ir tiesības ierobežot savu personas datu apstrādi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka gadījumā, ja Jūs pieprasāt, lai Jūsu datu apstrāde tiek ierobežota, tas var ietekmēt Jūsu Pirkumu noformēšanas un Piegādes iespējamību. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu.
– Datu pārnesamība
Visbeidzot, Jums ir tiesības saņemt vai nodot savus personas datus tālāk citam datu pārzinim (“datu pārnesamība”). Šīs tiesības ietver tikai tos datus, ko esat sniedzis mums, pamatojoties uz savu piekrišanu vai līgumu, un ja apstrādāšana tiek veikta automatizēti. Lai īstenotu iepriekš minētās tiesības, lūdzu, iesniedziet rakstveida iesniegumu.
Ar ko varu sazināties, ja man ir kādi jautājumi?
Ja Jums rodas kādi jautājumi par Jūsu personas datu apstrādi, lūdzu, sazinieties ar mums.
Ja neesat apmierināts ar saņemto atbildi, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Datu inspekcijā.
Par Jūsu personas datu apstrādi atbildīgā uzņēmuma kontaktinformācija
SIA „Lietas MD”.
Reģ. Nr.: 40003592976
SPECIĀLĀ ATĻAUJA ALKOHOLOSKO DZERIENU MAZUMTIRDZNIECĪBAI: Sērija MT Nr. 00000014923
Jur. adrese: Ainažu iela 20, Saulkrastu novads, LV-2160
Tālr.: +371 67609777
E-pasts: veikals@augluserviss.lv